Sunday, October 11, 2009

سایت های اصلاح طلب, چرا سکوت؟

امروز گیجم..مرگ بهنود جوانی که مرتکب قتلی در سنین پایین شد ذهنم را ول نمی کند و اینکه در تمام این زمینه ها ما نظاره گریم و فقط افسوس می خوریم...سایت ها را نگاه می کنم و طبق روال عادی به دنبال سایت هایی می گردم که به خط فکری خودم نزدیک تراست.موج سبز..رویداد...فرارو...پارلمان نیوز...تغییر...و در هیچ کدام نامی از بهنود نمی بینم, شاید من اشتباه می کنم, اصلا انتظارش رو نداشتم, سایت هایی که در برابر دستگیری نوه اشخاصی مانند آیت الله منتظری و دیگران و حتی دستگیری های چند ساعته هم موضع می گرفتند در قبال اعدام بهنود سکوت کرده اند..هیچ خبری نمی بینی, یاد ندا می افتم و سکوت خبری ای که بعدش در سایت های حامی احمدی نژاد دیده میشد...من از شما سئوال می کنم ...چرا؟چرا برخورد گزینشی با حقوق بشر؟ اگر شما از همین ابتدا می خواهید که مسائل انسانی رو گزینشی بیان و پیگیری کنید بهتره اعلام کنید تا ما راهمان را از این بازیها جدا کنیم

No comments:

Post a Comment