Monday, October 26, 2009

فحاشان به خزعلی سبز نیستند

دیروز و امروز پر بود از صحنه های خونین درگیری اینترنتی دوستانی که شاید رخدادهای اخیر رو بیشتر از پای مانیتورشون نظاره گر بودند.فحش های بسیاری هم نثار مهدی خزعلی شد.البته در جو گیر بودن ما شکی نیست ولی بعید می دونم سبزها اینقدر فراموشکار باشند و مواضع چند ماه گذشته خزعلی رو فراموش کرده باشند.مگر می شود مردمی که با شعارهای مدنی با دشمنان خود برخورد می کنند اینچنین بی شرمانه شروع به فحاشی کنند؟بعضی از حرکت ها به نظر مشکوک می آید.در روزهای اول اعتراضات شاهد بودیم عده ای از دوستداران حاکمیت شروع به آتیش کشیدن بانک های خصوصی می کردند.من باور نمی کنم که این فحاشی ها مواضع بچه های سبز باشه.(؟)ها لطفا از انتقادات اخیر سوء استفاده نکنید.

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. من با مضمون حرفت موافقم مبنی بر اینکه فحاشی به کسی که فقط نظرش رو اعلام کرده اونم به صورت کاملاً مودبانه کار درستی نیست (این نظره منه و می تونم اعلامش کنم) اما ببینم مگه تو چی کاره ای که تعیین می کنی کی سبزه کی
    سبز نیست؟ مالکشی، مبدعشی؟
    بابا مخالفت با آزادی بیان مشکل داره حالا به هر نحوی که می خواد انجام بشه! می شه در مخالفت با آزادی بیان یکی رو دار زد، می شه زندانیش کرد یا حتی می شه بهش انگ چسبوند و از چیزایی مایه گذاشت که یه تعریف کلی و عمومی دارن و به هیچ کس خواصی هم تعلق ندارند!
    کی گفته اسلام رو آخوندا فقط می فهمن؟ کی گفته امام زمان، اگه امام زمانی باشه، عنایت خواصش فقط شامل حال بعضیا می شه! کی گفته تو حرفت و رفتارت منطبق با جنبش سبزه و هر حرف و حرکتی خارج محدوده ی فکری قابل قبول تو بر خلاف اون؟ چرا انقدر راحت و مثل آب خوردن حکم ارتداد افراد رو از یه حرکت فکری صادر می کنیم؟

    ReplyDelete
  3. آقا نیما ..من هیچ کاره ام و صد سال دیگه هم نمی خوام واسه کسی تعیین تکلیف کنند ...بابا خود مردم شعور دارند....ولی وقتی رفتاری غیر مدنی دیده میشه به طور دقیق با ماهیت یک جنبش مدنی تضاد داره..کسی هم انگ نچسبوند...نظری بود و دوستان تایید کردند...اون چیزایی رو که در مخالفت با آزادی بیان گفتی من هم باهاش مخالفم..من هم با دار زدن مخالفم و به تناسب اون با تخریب شخصیت یک نفر با فحاشی هم مخالفم.....بحث اسلام و این حرفها رو هم می تونی از نوشته های قبلیم متوجه بشی...

    ReplyDelete